STRONA GŁÓWNA
„Jak parki narodowe pięknieją dzięki Funduszom Europejskim”.
- Małgorzata Czupiała
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej we współpracy z Ministerstwem Klimatu i Środowiska zorganizowało konkurs plastyczny dla uczniów szkół podstawowych „Jak parki narodowe pięknieją dzięki Funduszom Europejskim”. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu pracy plastycznej, która będzie przedstawiała zmiany, jakie w parkach narodowych dokonały się dzięki środkom finansowym z Unii Europejskiej.
Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w tym konkursie. Do eliminacji szkolnych zgłoszone zostały prace plastyczne następujących uczniów: Barańska Patrycja klasa V b, Gębicz Anna klasa VII c, Kulka Kacper klasa V a, Mach Aleksandra klasa V b, Michalska Zofia klasa VIII b, Stefanek Kornel klasa V a oraz Stefanek Marcel klasa VI a.
Zgodnie z regulaminem każda szkoła biorąca udział w zmaganiach konkursowych miała wytypować jedną pracę spełniającą kryteria oceny i przesłać ją do organizatora. Wśród złożonych do konkursu prac najlepiej spełniła te wymagania praca Anny Gębicz z klasy VII c i ona została przesłana do organizatora.
Głównym celem całego przedsięwzięcia jest popularyzowanie wiedzy o dziedzictwie przyrodniczym polskich parków narodowych oraz wiedzy o Funduszach Europejskich. Myślę, że wiedza zdobyta podczas oglądania filmów edukacyjnych o polskich parkach narodowych zaprocentuje w przyszłości na lekcjach przyrody i geografii oraz w życiu. A nagrodą za pracę są oczywiście oceny celujące z przedmiotu. Dziękuję wszystkim uczniom za chęci i zaangażowanie.
Walentynki 2022r.
- Żaneta Kowalska - Dyja
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2022/2023 do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Publicznym Przedszkolu w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Gomunicach
- Dariusz Dyja
L.p. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1.
|
Składanie przez rodziców Deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego |
14.02.2022r. od godz. 8.00 25.02.2022r. do godz. 15.30 |
|
2. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola lub innej formy wychowania przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
28.02.2022r. od godz. 8.00 18.03.2022r. do godz.15.00 |
19.04.2022r. od godz. 12.00 29.04.2022r. do godz. 15.00 |
3. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola lub innej formy wychowania przedszkolnego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
21.03.2022r. 01.04.2021r. |
29.04.2022r. 04.05.2022r.
|
4. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i listy kandydatów niezakwalifikowanych |
04.04.2022r. do godz. 12.00 |
04.05.2021r. godz. 12.00 |
5. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia |
04 .04.2022r. od godz. 12.00 15.04.2022r. do godz. 15.00 |
04.05.2022r. od godz. 12.00 13.05.2022r. do godz.15.00 |
6. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
19.04.2022r. do godz. 12.00 |
16.05.2022r. do godz. 12.00 |
Deklaracje o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego oraz wnioski o przyjęcie do przedszkola lub innej formy wychowania przedszkolnego dostępne są na stronie internetowej szkoły (poniżej), w sekretariacie szkoły (budynek główny) lub w przypadku deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego u obecnego wychowawcy grupy.
Wypełnione deklaracje lub wnioski wraz z inną dokumentacją należy przekazać w nieprzekraczalnym terminie określonym w postępowaniu rekrutacyjnym, osobiście do sekretariatu szkoły – dni robocze w godzinach 7.30 – 15.30 lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty (list polecony).
Adres:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gomunicach
ul. Słowackiego 12
97 – 545 Gomunice
Dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji udziela sekretariat szkoły - numer telefonu 44 684 24 20 w dni robocze w godzinach 7.30 -15.30.
Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2022/2023 do klas pierwszych Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Gomunicach.
- Dariusz Dyja
L.p. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
|
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
04.04.2022r. od godz. 8.00 15.04.2022r. do godz.15.00 |
09.05.2022r. od godz. 8.00 13.05.2022r. do godz. 15.00 |
|
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
19.04.2022r. 22.04.2022r. |
16.05.2022r. 20.05.2022r. |
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i listy kandydatów niezakwalifikowanych |
25.04.2022r. godz. 12.00 |
23.05.2022r. godz. 12.00 |
|
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia |
25.04.2022r. od godz. 12.00 06.05.2022r do godz. 15.00 |
23.05.2022r. od godz. 12.00 27.05.2022r. do godz. 15.00 |
|
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
09.05.2022r. godz. 12.00 |
30.05.2022r. godz. 15.00 |
Wnioski o przyjęcie do klasy pierwszej dostępne są na stronie internetowej szkoły (poniżej), w sekretariacie szkoły (budynek główny) lub u obecnego wychowawcy grupy.
Wypełnione wnioski wraz z inną dokumentacją należy przekazać w nieprzekraczalnym terminie określonym w postępowaniu rekrutacyjnym, osobiście do sekretariatu szkoły – dni robocze w godzinach 7.30 – 15.30 lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty (list polecony).
Adres:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gomunicach
ul. Słowackiego 12
97 – 545 Gomunice
Dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji udziela sekretariat szkoły - numer telefonu 44 684 24 20 w dni robocze w godzinach 7.30 -15.30.
ODWOZY W OKRESIE ZDALNEGO NAUCZANIA Obowiązuje od 01.02.2022r. do 11.02.2022r
- Dariusz Dyja
UWAGA RODZICE!
- Dariusz Dyja
Odwozy w okresie zdalnego nauczania w dniach 27.01.2022r. - 31.01.2022r.
- Dariusz Dyja