Wszystkich uczniów klas IV – VIII zapraszamy do udziału w konkursach walentynkowych.

Konkursy prowadzone są w dwóch kategoriach:

  • Najpiękniejsza kartka Walentynkowa
  • Najpiękniejszy wiersz miłosny

Poniżej zamieszczamy regulaminy konkursu.

REGULAMIN WALENTYNKOWEGO KONKURSU

Najpiękniejsza kartka Walentynkowa

 Cel:

  • Rozwijanie poczucia estetyki, pomysłowości i kreatywnego myślenia
  • Dążenie do stworzenia właściwego nastroju towarzyszącego zwyczajowi Święta Zakochanych
  • Przybliżenie właściwego znaczenia pojęcia miłość
  1. Konkurs skierowany jest do uczniów kl. IV - VIII.
  2. Każdy z autorów może dostarczyć jedną pracę.
  3. Po wykonaniu pracy konkursowej należy zrobić wyraźne jej zdjęcie i przesłać poprzez aplikację Teams do wyznaczonego miejsca, którym będzie folder o nazwie: Konkurs - Najpiękniejsza kartka Walentynkowa. Folder znajduje się w zespole Samorząd Uczniowski.
  4. Termin przesłania pracy – do 12.02.2021 (piątek).
  5. Uczestnicy konkursu, przekazując prace konkursowe, akceptują regulamin oraz wyrażają zgodę na publikowanie swoich prac.
  6. Jury oceni kartki biorąc pod uwagę estetykę wykonania, kreatywność i pomysłowość autora.
  7. Najlepsze prace zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły.
  8. Każdy uczestnik konkursu otrzyma punkty dodatnie z zachowania.

REGULAMIN WALENTYNKOWEGO KONKURSU

Najpiękniejszy wiersz miłosny

 Cel:

  • Zachęcanie uczniów do prezentowania publicznie własnej twórczości
  • Budzenie wrażliwości na piękno poetyckiego słowa
  • Doskonalenie twórczego warsztatu
  1. Konkurs skierowany jest do uczniów kl. IV - VIII.
  2. Każdy z autorów może dostarczyć jedną pracę.
  3. Autor winien jest zadbać o poprawność językową oraz ortograficzną napisanego utworu.
  4. Wiersz zapisujemy w programie Microsoft Word.
  5. Utwór należy przesłać poprzez aplikację Teams do wyznaczonego miejsca, którym będzie folder o nazwie: Konkurs - Najpiękniejszy wiersz miłosny. Folder znajduje się w zespole Samorząd Uczniowski.
  6. Termin przesłania pracy – do 12.02.2021 (piątek).
  7. Uczestnicy konkursu, przekazując swoją pracę, akceptują regulamin oraz wyrażają zgodę na publikację.
  8. Kryteria oceny prac: piękno słowa, poprawność ortograficzna i gramatyczna, oryginalność i pomysłowość twórcza.
  9. Najlepsze wiersze zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły.
  10. Każdy uczestnik konkursu otrzyma punkty dodatnie z zachowania.

Życzymy Wam weny twórczej i z niecierpliwością czekamy na Wasze prace do 12.02.2021. (piątek).

Opiekunki Samorządu Uczniowskiego

W ramach akcji "Razem na Święta" dziewczynki z klasy 7c, Wiktoria i Sandra wybrały się z samodzienie wykonanymi kartkami świątecznymi i piernikiem do ks. Proboszcza, ks. K.Cieśli i katechetki. 

Drodzy Rodzice Wychowanków Publicznego Przedszkola w Gomunicach!

Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gomunicach zaprasza od dnia 1 września 2020r. wszystkich Wychowanków Publicznego Przedszkola.

W dniu 1 września 2020r.:

  1. LISTY GRUP PRZEDSZKOLNYCH oraz nazwiska wychowawców zostaną umieszczone w widocznym miejscu w przedsionku przedszkola;
  2. zajęcia dla grup „3 – latków”, „4 – latków” i „5 - latków” odbywają się według godzin zadeklarowanych przez Rodziców;
  3. wychowankowie grup „0a” i „0b” spotkają się wyłącznie ze swoimi wychowawcami w godzinach 10.30 – 11.30. Wychowawcy będą oczekiwać na dzieci od godziny 10.20 na korytarzu przedszkola na parterze. Po spotkaniu wychowawcy sprowadzą dzieci  z powrotem:   grupa „0a”  - 11.20,  grupa „0b”  - 11.30. i udzielą odpowiedzi na ewentualne zapytania Rodziców przed budynkiem przedszkola.

Rodzic/ opiekun prawny  nie wchodzi z dzieckiem  na teren przedszkola.

Rodzic/opiekun przyprowadza dziecko o określonej godzinie do drzwi budynku przedszkola, wchodzi do części wspólnej (przedsionka) i za pomocą dzwonka kontaktuje się z pracownikiem obsługi. Pracownik odbiera dziecko od Rodzica, pomaga przy zmianie obuwia i odprowadza do sali.

Na terenie części wspólnej obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcja rąk.

Przypominamy!

Do przedszkola może przyjść wyłącznie osoba zdrowa (dziecko, nauczyciel, inny pracownik szkoły), bez objawów chorobowych, sugerujących chorobę zakaźną.

  1. Na teren przedszkola można wejść wyłącznie z zakrytymi ustami i nosem (maseczką jedno- lub wielorazową, materiałem, przyłbicą – w szczególności w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa maseczką). Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całego przedszkola, z wyjątkiem sal zajęć.
  2. Dziecko, nauczyciel oraz inny pracownik nie może przyjść do przedszkola, jeżeli przebywa w domu z osobą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych albo sam jest objęty kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
  3. W domu przed wyjściem do przedszkola należy dokonać pomiaru temperatury. Niepokojące objawy trzeba niezwłocznie skonsultować z lekarzem.
  4. Rodzic/Prawny opiekun nie może wejść z dzieckiem na teren przedszkola. Rodzice oczekują na dziecko wyłącznie przed budynkiem przedszkola lub w części wspólnej z zachowaniem odpowiedniego dystansu - co najmniej 1,5m.
  5. Dzieci nie powinni wnosić na teren przedszkola zbędnych rzeczy, np. maskotek, pluszaków itp.
  6. Dzieci korzystają wyłącznie z własnych przyborów piśmienniczych, nie pożyczają sobie nawzajem.
  7. Przy drzwiach wejściowych wchodzący dokonują obowiązkowej dezynfekcji rąk.

 

Informujemy, iż drzwi do przedszkola są zamykane po wejściu dzieci na zajęcia. Potrzebę wejścia lub ewentualnego odbioru dziecka z przedszkola należy sygnalizować za pośrednictwem dzwonka, umieszczonego przy wejściu.

Ze względu na panującą sytuację związaną z epidemią COVID–19 ograniczamy do minimum obecność osób na terenie budynków przedszkolnych i szkolnych.

Przypominamy!

Do kontaktu ze Zespołem Szkolno - Przedszkolnym można skorzystać z telefonu numer 44 6842420 – sekretariat lub przekazując informację poprzez pocztę mailową – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - zaznaczyć w tytule maila imię i nazwisko dziecka oraz grupę, lub w wyjątkowej sytuacji skorzystać z kontaktu osobistego. W ostatnim przypadku - po przybyciu przed budynek przedszkola lub szkoły (budynek główny) należy skorzystać z dzwonków znajdujących się przy drzwiach wejściowych w obu budynkach, a następnie poczekać na przybycie do drzwi pracownika obsługi. 

 

Informacja dotycząca dożywiania i opłat

Dokonywanie opłat oraz przekazywanie informacji dotyczącej dożywiania odbywać się będzie u intendenta - Budynek „Małek Szkoły” - brązowe drzwi od tyłu budynku.

Wszelkie informacje dotyczące organizacji pracy w nowym roku szkolnym, zmiany w sposobie pracy (forma stacjonarna, hybrydowa, zdalna), procedury zapewnienia bezpieczeństwa w okresie pandemii COVID – 19 udostępnione zostaną na stronie internetowej placówki: www.gomunice.szkola.pl

Prosimy Rodziców o pilne śledzenie tych informacji.

Dowozy uczniów w dniu 01 września 2020r.

Przywóz

9.40  - 10.20  - Gomunice - Piaszczyce  - Kol. Kletnia - Kletnia (uczniowie z klas  IV–VIII)  – Gomunice   - opiekun p. A. Tazbir

9.40 – 10.10 - Gomunice  - Wąglin  - Kocierzowy – Kletnia (uczniowie klasy  0 – III)  - Gomunice – opiekun p. E. Madejczyk

10.10 – 10.25 - Gomunice - Słostowice   - Gomunice - opiekun p. E. Madejczyk

Odwóz

11.30 -12.10  - Gomunice – Piaszczyce – Kol.  Kletnia – Kletnia  - Gomunice  - opiekun p. A. Tazbir

11.30  - 11.45  - Gomunice - Słostowice   - Gomunice - opiekun p. E. Madejczyk

11.45  - 12.15 – Gomunice  - Kletnia  - Kocierzowy- Wąglin - Gomunice- opiekun p. E. Madejczyk

 

Podczas jazdy autobusem obowiązuje zakrywanie ust i nosa. Przed wejściem do autobusu uczniowie dokonują dezynfekcji rąk.

 

Po zakończonych spotkaniach z wychowawcami uczniowie dojeżdżający z klas IV – VIII oraz  klasy I a oczekują na opiekunów w  budynku głównym na korytarzu przed wyjściem, na zewnątrz od strony „Miasteczka Ruchu Drogowego”, a uczniowie klas I – III w szatni szkolnej w „Małej szkole”, skąd z opiekunami udają się do autobusu.

 

Informacja dotycząca dożywiania i opłat

 

W pierwszych dniach roku szkolnego dożywianie prowadzone będzie dla chętnych uczniów    z klas I –III (w klasach IV – VIII w okresie późniejszym).   

Dokonywanie opłat oraz przekazywanie informacji dotyczącej dożywiania odbywać się będzie u intendenta  - Budynek „Małek Szkoły” - brązowe drzwi od tyłu budynku.

Wszelkie informacje dotyczące organizacji pracy w nowym roku szkolnym, zmiany  w sposobie nauczania (forma stacjonarna, hybrydowa, zdalna), procedury zapewnienia bezpieczeństwa w okresie pandemii COVID – 19, harmonogram dowozu uczniów udostępnione zostaną na stronie internetowej szkoły.

Prosimy Rodziców i Uczniów o pilne śledzenie tych informacji.

Drodzy Uczniowie i Rodzice !

Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Gomunicach informuje, iż w związku z pandemią COVID  - 19  inauguracja nowego roku szkolnego będzie przebiegała w innej, niż corocznie formie.

W dniu 01 września 2020 r. o godzinie  10.30 uczniowie spotkają się ze swoimi wychowawcami.

 

Rodzic/ opiekun prawny nie wchodzi z uczniem na teren szkoły.

 

Klasy IV – VIII – budynek główny szkoły

 

Uczniowie wchodzą do szkoły korzystając z trzech wejść, a następnie kierują się bezpośrednio do wyznaczonych izb lekcyjnych.  

Wejście do szkoły od strony „Miasteczka Ruchu Drogowego”

Klasa VIII a  - sala nr 24

Klasa VIII b  - sala nr 25

Oraz uczniowie dojeżdżający ze wszystkich klas IV- VIII

Wejście do  szkoły przez łącznik hala sportowa – szkoła 

Klasa VI a  - sala nr 21

Klasa VI b  - sala nr 20

Klasa V a  - sala nr 12

Klasa VII b  - sala nr 11

Wejście główne do szkoły

Klasa IV a  - sala nr 18 – miejsce zostanie uczniom wskazane przez pracownika szkoły

Klasa IV b  - sala nr 10 - miejsce zostanie uczniom wskazane przez pracownika szkoły

Klasa VI c - sala nr 8

Klasa VII a - sala nr 9

Klasa VIIc  - sala nr 16

 

Klasy I – III – budynek „Małej szkoły”

 

Uczniowie wchodzą do szkoły korzystając z wejścia do budynku od „strony bloków” i kierują się do sal lekcyjnych,  użytkowanych przez klasę w poprzednim roku szkolnym.

Klasa III a  - sala nr 2

Klasa III b  - sala nr 6

Klasa II b - sala nr 4

Klasa II a  - sala nr 8

Klasa I b - sala nr 9

Przed wejściem do poszczególnych izb lekcyjnych na uczniów oczekiwać będą wychowawcy klas.

 

Uczniów klasy Ia (ubiegłoroczna grupa Oa p. Lucyny Szalińskiaj) wraz z jednym Rodzicem/Opiekunem  prosimy, aby korzystając z wejścia do budynku głównego szkoły od strony „Miasteczka Ruchu Drogowego” udali się do sali gimnastycznej w budynku głównym szkoły.

 

Prosimy, aby wszyscy uczniowie przybyli przed wyznaczone wejścia do szkoły nie wcześniej niż 15 min przed określoną godziną spotkań z wychowawcami.

 

Po zakończonym spotkaniu uczniowie opuszczają budynki szkół, korzystając z tych samych wyjść, z których korzystali podczas wchodzenia.

 

Wychowawcy klas IV  wyprowadzą swoich uczniów po zakończonych spotkaniach przed budynek szkolny. Ewentualne zapytania Rodziców mogą odbyć  się  na dziedzińcu szkolnym.

W  tym dniu uczniowie nie korzystają z szatni.

 

PLANOWANY CZAS SPOTKAŃ Z WYCHOWAWCAMI  - OKOŁO 50 MIN.

 

Przypominamy!

Do szkoły  może przyjść wyłącznie osoba zdrowa (uczeń, nauczyciel, inny pracownik szkoły), bez objawów chorobowych, sugerujących chorobę zakaźną.

  1. Na teren szkoły można wejść wyłącznie z zakrytymi ustami i nosem (maseczką jedno- lub wielorazową, materiałem, przyłbicą – w szczególności w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywać ust i nosa maseczką). Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całej szkoły, z wyjątkiem izb lekcyjnych.
  2. Uczeń, nauczyciel oraz inny pracownik nie może przyjść do szkoły, jeżeli przebywa w domu z osobą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych albo sam jest objęty kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
  3. W domu przed wyjściem do szkoły należy dokonać pomiaru temperatury. Niepokojące objawy trzeba niezwłocznie skonsultować z lekarzem.
  4. Rodzic/Prawny opiekun nie może wejść z dzieckiem na teren szkoły. Rodzice oczekują na dziecko wyłącznie przed budynkami szkoły.
  5. Uczniowie nie powinni wnosić na teren szkoły zbędnych rzeczy, np. maskotek, pluszaków, itp.
  6. Uczniowie korzystają wyłącznie z własnych przyborów piśmienniczych, nie pożyczają sobie nawzajem.
  7. Czekając na wejście do szkoły albo do sali lekcyjnej, uczniowie zachowują odpowiedni odstęp (co najmniej 1,5m) oraz mają zakryte usta i nos.
  8. Przy drzwiach wejściowych wchodzący dokonują obowiązkowej dezynfekcji rąk.
  9. Zobowiązuje się uczniów, aby nie grupowali się przed szkołą przed wejściem na teren szkoły, ani po opuszczeniu budynku.
  10. Zobowiązuje się uczniów, aby wrażeniami z pierwszego dnia w szkole dzielili się między sobą z wykorzystaniem mediów społecznościowych, komunikatorów, telefonicznie, a unikali spotkań w grupie, np. przy wejściu do szkoły.

 

Informujemy, iż drzwi do szkół są zamykane po wejściu uczniów na zajęcia. Potrzebę wejścia lub ewentualnego odbioru dziecka np. ze świetlicy należy sygnalizować za pośrednictwem dzwonka, umieszczonego przy wejściu.

 

Ze względu na panująca sytuację związaną z epidemią COVID – 19 ograniczamy do minimum  obecność osób na terenie budynków szkolnych.

Przypominamy!

Do kontaktu ze szkołą można skorzystać z telefonu numer  44 6842420 – sekretariat lub przekazując informację poprzez pocztę mailową – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  zaznaczyć w tytule maila imię i nazwisko ucznia oraz klasę, lub w wyjątkowej sytuacji skorzystać z kontaktu osobistego.    W ostatnim przypadku -  po przybyciu przed budynek szkoły należy skorzystać z dzwonka znajdującego się przy drzwiach   wejściowych w obu budynkach szkół  a następnie poczekać na przybycie do drzwi pracownika szkoły.